• وبلاگ : سلام بر عزيز دل حيدر
  • يادداشت : پيام امام زمان(عليه السلام)
  • نظرات : 8 خصوصي ، 64 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر مولايمان امام عصر (عج)وسلام بر تو دوست مومن. هر که هستم و هر چه پست در اين روز جمعه فقط براي اطاعت از دستور دين مبين و خالص براي خدا اومدم حالتو بپرسم. از صميم قلب روزهاي خوش و با خدا و مطمئني رو برات آرزو دارم برا بعضياتون برادر و شايد برا بعضياتون پدر و برا بعضيا بفرض تقريبا محال در حكم پسرتونم.(اگه مخاطب ۶۰ ساله دارم ميتونه پسرش فرض كنه)ولي بهر حال همنوع و ايراني و مسلمونيم.

    در هر شرايطي ميشه با همت واراده به كمال حركت كرد و بر عكس در بالاترين امكانات با رخوت و سستي در نهايت عجزيم.

    بهترين راه كمال ترك گناهه و بالاترين ثروت اطاعت امر خدا و البته تا جووني هست بايد اجازه لانه نكردن گناه و شيطان در دل خود مون رو نديم كه با گذشت سن اين كار سختتر و سختتر ميشه.اينو خيلي جدي بگيريد پيامبر خدا (ص) ميفرمايد : اگر شنيديد كوهي از جاي خود حركت كرده باور كنيد ولي اگرشنيديد اخلاق يك پير عوض شده باور نكنيد.و باز ميگويد وقتي بشر گناهكاري به ۴۰ سالگي رسيد در عالم معني شيطان بوسه اي بر پيشاني او ميزند و ميگويد اي فرزند آدم تو فيق اصلاح از تو سلب شد.آري از همين حالا به فكر كسب كمال و ترك گناه باشيد اي دوستان محترم وگلم.

    روايت از ائمهء اطهار يادتون هست كه:وقتي دو مومن احوالپرسي ميكنن.گناهاشون مثل برگ خشك درخت ميريزه.( اينها حقيقتند و اگه من و شما پاك بوديم به در صد خلوص از اين اسرار ميفهميم. خدا نگهدار و باميد روز هاي پر از اميد و تقوي و موفقيت و شادي.ياحق از دعاي خير فراموشم نكنيد.

    انشاالله هميشه مرضي نظر آقا باشيد

    پاسخ

    چه سلام قشنگي.انشالله از ياري کنندگان حضرتش باشيم.امين مويد باشيد