چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ميهمان محبت خدا 


به نام خدا
السلام عليک يا اميرالمومنين ع


سلام هم سپاهي خوب و قديمي
خدا کنه قلبتون پر از نور الهي باشه


مطمئنن که در حال انجام مامورتهاتون هستيد
حتما که سنگري ديگر رو فعال کرديد

خدا کنه همه ما هر ساعتمون هر ثانيه مون با يادش خودش باشه


===
دعاى حضرت ولي عصر (عج) براى يارانش :

خدايا . . . زمانى كه براى ظهور و خروج من اجازه مى فرمايى، مرا به لشكريان خويش تاييد فرما وهمه كسانى را كه براى يارى دين تو به پيروى از من برخاسته اند، مورد تأييدات خويش قرار بده، و از مجاهدان راه خود محسوبشان دار، و آنان را عليه هركس كه بدخواه من و ايشان است، يارى بخش و مرا براى برپا داشتن حدود الهى، توفيق ده و براى سركوبى هركس كه از محدوده دين تو تجاوز كرده است، يارى عنايت كن و حق را يار باش، و باطل را نابود كن، كه باطل نابود شونده است. و بر يارى پيروان و ياران من، كسانى را بفرست كه مايه روشنى چشم و پشتگرمى آنان باشند، و همگان را در پناه خود و در امان خويش قرار ده، به رحمت بى منتهايت اى مهربانترين مهربانان.** ** ** **

پروردگارا! خدايا! از من خريد کن ، از اين بنده ذليل و از اين فروشنده ي بي سر و پا هم خريدکن،هر چند ناخالصي دارد ، تو بخر ، به هر قيمتي که مي خواهي ، چون همه اش خواست توست.تو خواستي که من به اين دانشگاه بيايم ، تو خواستي که من هم فروشنده اين بازار شوم. ««شهيد احمد گلزاري»»

** ** ** ***
هيچ کسي توي جبهه نمي دانست شهيد باکري ، مهندس است .صياد شيرازي فرمانده ارتش مي گفت :من تا سالها نمي دانستم اين جوان متواضع و فروتن اما زيرک و فعال مهندس است .و اورا فقط به عنوان يک بسيجي ساده مي شناختم .او به جز بسيجي هايش در دل ارتشي ها هم نفوذ کرده بود .موقع ادغام نيروهاي ساده و ارتش براي شرکت در بعضي عمليات ها برادران ارتشي براي بودن در کنار او با هم رقابت مي کردند.

==
حضرت امام مهدي (عج) فرمودند:

ما در رعايت حال شما کوتاهي نمي کنيم و
ياد شما را از خاطر نبرده ايم و اگر جز اين بود
از هر سو گرفتاري به شما روي مي اورد و
دشمنان شما را از ميان مي بردند.

** ** ** **
از يکي از مشايخ نقل است که در بياباني به گله ي گوسفنداني رسيدم.شبان گله را ديدم که به نماز ايستاده و گرگي در ميان گله مي گرديد.و گوسفندان از او فرار نمي کردن و آن نيز آسيبي به گوسفندان نمي رسانيد.تعجب کردم و توقف نمودم تا شبان از نماز فارغ شد ،به او گفتم:ميان گرگ و گوسفند از کي صلح بر قرار است؟ گفت:از وقتي که من با خداي خود صلح نموده ام خداي من،گرگ را با گوسفند من صلح داده است.گفتم:مرا وصيتي کن. گفت: تو با خدا باش تا خدا با تو باشد.

==
پيامبر (ص) فرمودند :
در باغهاي بهشت به تفريح بپردازيد،پرسيدند :بهشت كجاست؟
فرمودند :ذكر و ياد خدا هر صبح و شام .
پس به ياد خدا باشيد ،كسي كه مي خواهد بداند در نزد خداي متعال چه جايگاهي دارد ببيند خداوند نزد او چه جايگاهي دارد ،زيرا خداوند انسان را به مقامي مي رساند كه بنده اش او را در نزد خويشتن به آن مقام رسانده باشد.
** ** ** **
پيامبر (ص) فرمودند :

کسي که دوست دارد به کساني بنگرد که خداوند آنان را از آتش رهانيده ، به دانشجويان (کساني که در طلب دانش گام بر مي دارند ) بنگرد، سوگند به کسي که جانم در دست اوست ، هنگامي که يک دانشجو در پي کسب فصلي از دانش مي رود ، خداوند در برابر هر گام او به سمت اين دانش ،براي او هفتاد سال عبادت مي نويسد .نيز با هر گام که بر مي دارد شهري در بهشت برايش مي سازد.بر روي زمين گام بر مي دارد و زمين براي او طلب آمرزش مي کند .و صبح و شام را در حالي مي گذراند که مورد رحمت قرار گرفته است. فرشتگان گواهي داده اند که اين دانشجويان رهيدگان از آتش جهنم اند.

از کتاب : اخلاق دانشجويي در اسلام
از : نجفعلي ميرزايي
حضرت محمد (ص) :
بدانيد كه اعمال شما به شما باز خواهد گشت و
خود بوجود آورنده ي مجازات خود خواهيد شد .